سه‌شنبه، آبان ۰۸، ۱۳۸۶

داشتم به سالهای پیش خودمان فکر می­کردم؛ به دوران شادی که در زمان دانشجویی (البته دوره­ی کارشناسی) داشتیم! به همان آز معارف که تو گفتی! به شلوار حاج آقا "ک" که رفته بود توی جورابش! به لهجه­ی کردی-انگلیسی دکتر "ص"! به نخ پلوور دکتر "ح" که همیشه آویزان بود و نمی­دانم چرا نمی­کندش؟! شاید فکر می­کرد مثل پلنگ صورتی یک وقت تا ته شکافته شود! به سوتی­های دکتر "ا" که الآن اینجا رئیس دانشکده فیزیک شده! به ماجراهای آقای "ت" در سایت دانشکده! به کفش­های آقای "ج" که یک روز بارانی شلپ شلپ صدا می­داد! به نوع ایستادن آقای "ه" سر کلاس و طرز حرف زدنش : " یه بار لوزی دادن سر امتحان، بعد یه بار ذوزنقه دادن ..."! به اسمهایی که برای استادهای بیچاره می­گذاشتیم...
بعد به خودم دلداری دادم که : خب من که شلوارم تا حالا توی جورابم نرفته، لهجه­ی خاصی هم که ندارم، از مانتو یا مقنعه­ام که نخی آویزان نیست، به فرمول­های بدیهی هم که گیر نمی­دهم، تا حالا محکم توی در هم که نرفته­ام، جور خاصی هم که نمی­ایستم، فقط کفش­هایم کمی خاکی شده!
پس با خیال راحت می­رویم درسمان را می­دهیم!


پی­نوشت: البته از اولش هم خیالمان ناراحت نبود!!!

چهارشنبه، مهر ۲۵، ۱۳۸۶

روزهای یکشنبه و دوشنبه و سه­شنبه­ی این هفته، اولین جلسه از آزمایشگاهها بودن که خوشبختانه به خیر و خوشی گذشتن!
تو کلاس اول 15 نفر و توی دومی وسومی هم به ترتیب 14 و 13 تا بچه­ی ترم یکی هستن که این نیمسال رو باید با هم سر کنیم!
در مجموع این افراد فقط سه نفر دخترن و بقیه مشتی پسر هستن؛ یه عده قیافه­ی کاملا درسخون دارن و یه عده هم خیلی شیطونن!
و اما قسمت خنده­دار ماجرا وقتیه که می­خوان صدات بزنن که مثلا یه چیزی بپرسن!
یکی می­گه: اجازه خانوم!
یا: ببخشید مهندس!
یا این ­که: استاد ...!
استاد؟!!! خیلی خنده­داره!
اما در کل بچه­های خوب و باهوشی هستن، یعنی چیزی رو که می­گی، تندی می­گیرن و خنگ­بازی در نمیارن یا سؤال احمقانه و بی سر و ته نمی­پرسن که این خودش خیلی مهمه! فقط ایرادشون اینه که همه­ش نگران نمره هستن!
آزمایشگاه هم خیلی خوب وبزرگه و تنها مشکلی که داره اینه که یه مولتی­متر کم داریم و از مقاومت 2/2 کیلواهمی­مون هم چندتا بیشتر نمونده که اونا هم پایه­هاشون کوتاهه یا شکسته، اما خب خدا رو شکر دیگه فعلا باهاش کاری نداریم.
این بود گزارش کار آزمایشگاه ما در هفته­ای که گذشت.
Free counter and web stats