جمعه، شهریور ۲۶، ۱۳۸۹


پدیده ی منحطی به نام ف.ی.س.ب.و.ک.

چند روز پیش تلویزیون اعلام کرد که طبق بررسیهای به عمل اومده، سایت ف.ی.س.ب.و.ک. به عنوان سایتی که موجب اتلاف وقت مردم و فلان و فلان ... میشه، معرفی شده و بعضی افراد در طول روز چند ساعت از وقتشون رو در این سایت بیهوده مصرف می کنن و ...

فقط خواستم بگم خانومها و آقایون بررسی به عمل آور! من کلی از دوستای از دبستان به این طرفم رو که خیلی وقت بود ازشون خبر نداشتم، از طریق این سایت وقت هدرده!!! پیدا کردم و خیلی هم شادم از این بابت! تازه بیشتر هم شاد میشم وقتی می بینم که مثلا یکیشون ازدواج کرده یا عکس بچه ی تازه به دنیا اومده ش رو گذاشته یا به جاهای جالب مسافرت کرده یا مدرک دکتریش رو گرفته یا خیلی چیزای دیگه رو با من و بقیه قسمت کرده! اصلا بعد این که از سر کار میام خونه، حتی قبل این که بخوام یه چیزی برای شام درست کنم یا هر کار دیگه، اولین کاری که می کنم اینه که این جوری و از طریق این سایتِ خیـــــــــــــــلی بی تربیت! از دوستای دور و نزدیکم باخبر میشم! تازه این سایتِ واقعا ... کاری کرده که می خوام به زودی یه قرار با دوستای خیـــــــــــلی قدیمیم بذارم و البته متأسفانه حتما کلی از دیدن هم خوشحال خواهیم شد!

خلاصه که من نمی دونم چه اصراریه! آقا جان این همه موضوع وجود داره که بررسی به عمل بیارید روش، حالا درست سوزنتون گیر می کنه رو این جور چیزا؟!



امضا : لابد یک وقت تلف کن بی خرد!


Free counter and web stats