چهارشنبه، تیر ۰۳، ۱۳۸۳

نوشتن به شيوه شمارشی:

۱ـکوانتوم سخته،سخت!
۲ـاين کتاب "ايزابل بروژ" خوب بود.
۳ـاز دست اين Emailهای ابلهانه که بدون اجازه ميان و box آدم رو پر می کنن خسته شدم!
بابا جون،فکر می کنم من با اين پنجاه کيلو که هستم،وزن کم هم دارم!
حالا هی بيا بگو تا آخر ژوئن خودتو لاغر کن!!!عجب ...ی هستيا!!!
۴ـاين orkut بدجوری وقت آدم رو می گيره!(به دليل برانگيزاندن حس فضولی.)
۵ـاين کارتون ها که شبکه پنج سر ظهر پخش می کنه،خيلی خوبن: Chicken Run,Ice Age,Nemo.
۶ـمن يه ماموت بزرگ می خوام(حالا اگه اسمش Manfred نبود هم،خيلی مهم نيست.)
۷ـکاش فردا کارتون "Monsters Co" رو نشون بدن.
۸ـمن دهم امتحان دارم.
۹ـالان يک سال و هفده روز از اولين بار که وبلاگ نوشتم ميگذره؛البته اول اونور بودم.
۱۰ـخب که چی؟!(به قول ايشون )
۱۱ـفکر می کنم اين از اون postهاست که اگه چند وقت ديگه بيام بخونمش،ميگم اه اه!چه يخ! :(

هیچ نظری موجود نیست:

Free counter and web stats