شنبه، تیر ۰۸، ۱۳۸۷

- هفته­ی پیش شیراز بودیم که خیلی خوب بود و خوش گذشت.
- تو دوره­های آزاد گرافیک دانشکده­ی هنرهای زیبا ثبت نام کردم، امیدوارم خوب باشه و راضیم کنه.
کل دوره اگه درست یادم مونده باشه پنج ترمه که من تازه از پنج­شنبه­ی این هفته ترم یکم رو شروع می­کنم.
- در راستای شادمانی ازبابت اون هشت کتاب یادشده، باید بگم چهارتای دیگه هم از طرف پیام دریافت کردم
و
یکی دیگه هم از فرودگاه شیراز خریدم و خلاصه دیگه...همین ­قدر بگم که دیشب کتاب دردست خوابم برد!
و یه مطلب جالب:
- تازگی­ها بخش "خواب ساز" مغزم به شدت فعال شده!
راستش برای من خیلی کم پیش میاد که بتونم از شب تا صبح یکسره بخوابم؛
معمولا در طول شب چند بار بیدار میشم و دوباره می­خوابم و حالا،
هر بار که این فرآیند رخ میده، یک خواب جدید که کاملا با خواب قبلی از نظر موضوعی و مکانی و ... تفاوت داره شروع میشه!
- خوشم میاد از این پنگوئنه!

هیچ نظری موجود نیست:

Free counter and web stats