چهارشنبه، اسفند ۲۷، ۱۳۸۲



<<خونه تکونی>>

خب اين تکوندن خونه ما ظاهرا تموم شده بالاخره!
من خونه تکونی رو دوست دارم،البته نه همه قسمتهاشو؛اما خب در کل کاريه که ازش بدم نمياد.بخصوص وقتی ضمن اين کار يه سری چيزای گم شده يا فراموش شده رو پيدا می کنم.
بعضی خرده ريزا هستن که هر سال تميزشون می کنم و دوباره ميذارم سر جاشون تا سال بعد! که اغلب هيچ مورد استفاده ای هم ندارن،اما بازم دلم نمياد بندازمشون دور و هر سال هم چند تا چيز جديد به اين خرده ريزا اضافه ميشه و در نتيجه برای سال بعد کار جمع و جور کردن اينا بيشتر طول می کشه!

امسال بعد از کلـــــــــــــــــــي فکر کردن تصميم گرفتم اون دسته از شيشه عطرها رو که خالی شدن؛حالا يا امسال يا n سال پيش،بندازم دور.راستش خيلياشون برام خاطره انگيز بودن اما به دليل کمبود جا مجبور شدم اين کار رو باهاشون بکنم،
کلی کارت تبريک قديمی پيدا کردم، که چند تاشون فکر می کنم مال بيست سال پيش بودن!
و دفتر خاطرات سال اول و دوم دبستان؛
يکی از دوستام اينو برام نوشته بوده اون موقع:
پريسا جان تو بسيار دختر خوب هستی.
من تو را بسيار دوست می دارم.
تو هيچ وقت اسم من را در بد ننوشتی...آخــــــــــي!
چند تا تمبر قديمی هم پيدا کردم!
کلکسيون پاک کن من و بيتا و مونا که چقدر برای جمع کردنش زحمت کشيديم،
کلی مجسمه گِلی که همشون فقط چهره بودن در حالتهای مختلف اثر بيتا و يکيشم اثر خودم معروف به مجسمه "خميازه" که هر وقت نگاش کنی بی اختيار خميازت می گيره ؛)
يه پونصد تومنی کهنه تو جيب يه کاپشن،
يه دفترچه يادداشت که توش دستخط يه دوستيه که نزديک هفت ساله که ديگه نيست...
يه کارت کنسرت شهرام ناظری مربوط به دو سال و خورده ای پيش،
يه عالم مداد اتود های خراب که چون خوشگلن بازم دلم نمياد دورشون بندازم،
يه لامپ زرد کوچولو که سوخته اما نگهش داشتم بلکه يه روزی باهاش يه چيزی درست کنم!
و ...

تمام حيوونا رو هم شستم؛زرافه،گورخر،ميمون،الاغ،انواع خرسا،خرگوش و بقيه.
تقويم خوشگله هم روی ميز منتظره که زودتر بره رو ديوار.
خلاصه ديگه همه منتظرن تا سال ميمون آغاز بشه.

اما همه اينا يه طرف و کلی جزوه پاکنويس نشده هم يه طرف ديگه!

راستی چه سرمای خوبيه ها!

و
امشب چقدر دلم سوخت برای داريوش ارجمند؛يه برنامه بود راجع به نجوم که اين آقا مجريش بود و با ايرج ملک پور صحبت می کرد،اونم راجع به Big Bang!طفلکی هی سر تکون می داد.
آخه من نمی دونم مگه مجبورن يه هنرپيشه رو بذارن مجری همچين برنامه ای!!!


هیچ نظری موجود نیست:

Free counter and web stats